Pravilnik o pošiljkah

SPLOŠNI POGOJI

OBDELAVA, DOSTAVA IN VRAČILA

Stroški obdelave naročila in dostave enega izdelka na naslov v Sloveniji znašajo 5,00 EUR. Ob naročilu preko 100,00€ Vam stroške pošiljanja pokrijemo mi. Ob vračilih ali menjavah, vse stroške pošiljanja plača kupec.

DOBAVNI ROK

Rok dobave je od 5 do 7 delovnih dni, ta pa je odvisen tudi od količe prejetih naročil v trenutnem obdobju in se lahko podaljša.

NAČIN PLAČILA

Nudimo vam naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju,
  • plačilo po predračunu,
  • plačilo s kreditno kartico,
  • plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu,
  • plačilo preko plačilnega sistema PayPal.

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

POGODBA

Kupoprodajna pogodba (račun) je shranjen na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 8. in 15. uro.

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico skladno s 43.čl. Zakonom o varstvu potrošnikov, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek , ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe s sporočilom na info@lomm.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v štirinajstih dneh po sporočilu. V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno.

Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

Vračilo/menjava izdelka

Izdelek kateri je izdelan po Vaših željah (lasten logotip, dvignjen nart, ipd.) ni mogoče vrniti.

PRITOŽBE IN SPORI

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. LOMM d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so nujne za normalno uporabo
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo katero kupec kupuje, prodajalcu pa je bila znana
  • izdelek, ki je bil izročen stranki ni enak vzorcu, ki je bil predstavljen preko obvestila
  • izdelek, kateri ima črni vložek lahko pušča barvo na koži. Izdelek ni upravičen do stvarne napake, ker je usnje barvano in ne moremo 100% zagotoviti ne puščanja barve.

Kako se preverja primernost artikla?

Izdelek se preveja z drugim izdelkom, ki je enake vrste in mora biti brezhiben. Mora se tudi ujemati z izjavami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora v zakonsko določenem roku in natančnim opisom stvarne napake obvestiti in nam obenem omogočiti pregled izdelka. Za prenos obrazca za prijavo stvarne napake kliknite tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka sporoči, da vrača izdelek in odstopa od pogodbe. Ob tem mu ni treba navest razloga a izdelek mora biti nerabljen in nepoškodovan. Od prevzema izdelka se začne šteti rok. To velja samo za fizične fizične osebe. Odstop od pogodbe kupec sporoči na email: info@lomm.si
Za prenos obrazca kliknite tu.

Izdelek vrnete na naslov podjetja:
LOMM d.o.o. Zalog 77, 4207 Cerklje

Izdelek mora biti vrnjen v roku za odstop od pogodbe.
Strošek za kupca je poštnina, ki je obračunan s strani dostavne službe. Izdelek je treba vrniti v roku 30 dni od odstopa od pogodbe.
V primeru naročila izdelka po naročilu kupec nima možnosti odstopa od pogodbe.
Vračilo zneska je izvedeno najkasneje v 14 dneh od odpovedi od pogodbe. To se izvede s plačilom na transakcijski račun stranke zaradi zagotavljanja evidence. Vračilo ni možno v gotovini.
Na TRR se vrne le znesek, ki je bil vplačan. V primeru koriščenja promocijskih kod za popust se vrne točno tak znesek kot je bil plačan. V primeru koriščenja darilnega bona se vrne darilni bon.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

VRAČILO PO MERI IZDELANEGA NATIKAČA

Natikači izdelani po meri (custom-made) so izdelani samo za Vas, tako da vračilo izdelka ni mogoča.


Preden naročite izdelek, preberite naštete informacije:

Odtenki barve niso povsem točni, ker izdelek oblikujete preko digitalnega vmesnika. Vendar pa odstopanja barv od realnih niso velika.

Ko potrdite naročilo in oddate naročilo, gre naročilo takoj v obdelavo. Tako naročila ne morete več preklicati.

Rok dobave je od 7 do 10 delovnih dni, ta pa je odvisen tudi od količe prejetih naročil v trenutnem obdobju in se lahko podaljša.

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA


Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

VARNOST

Za varen nakup v spletni trgovini LOMM skrbijo najsodobnejši ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov

Vsi vaši zaupni podatki, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali registracije, in se takrat prenašajo po internetu, so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba. V ta namen spletna trgovina uporablja tehnologijo SSL zaščito v varovano z 256 bitnim ključem

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.


Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:

  • e-poštni naslov;
  • telefonska številka;
  • podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
  • podatki o pošiljanju sporočil:
    • tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
    • datum pošiljanja;
    • čas pošiljanja;
    • vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
  • podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
  • podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).


Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca. 


Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:

  • osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
  • zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).

Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na sales@dfvu.org


Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).


Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).


Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.


Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na sales@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.