Uradni opremljevalec SLOSKI

V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja:

DOSTAVA

  1. Do katere ure lahko naročim?
  2. Koliko časa čakam izdelek?
  3. Kako kupim izdelek na spletni trgovini LOMM.si?
  4. Kako plačam izdelek?
  5. Želim si račun na podjetje. Kako to uredim?
  6. Kupujem za darilo in ne vem velikosti. Kaj naj naredim?
  7. Kakšni so stroški pošiljanja?
  8. Kako je v primeru, da me ni doma v času ko prispe pošiljka?


VRAČILA in REKLAMACIJE

  1. Kako je z vračilom izdelka, ki mi ne ustreza?
  2. Naročil sem napačno velikost. Kako je z zamenjavo?
  3. Na kater naslov pošljem izdelek?


SPLOŠNO

  1. Ali obstaja samo spletna trgovina LOMM ali tudi fizična trgovina in kje?
  2. Pri določenih izdelkih ni košarice ampak samo povpraševanje. Zakaj?
  3. Kakšne so velikosti Vaših izdelkov?
  4. Imam dodatna vprašanja. Kje je kontakt?
  5. Kako je z obutvijo po naročilu? Namreč imam visoko nogo.

 

DOSTAVA

  1. Do katere ure lahko naročim?

    Izdelke lahko naročite kadarkoli. Torej je trgovina odprta 24ur na dan in 7 dni v tednu. Če med tednom naročite izdelek do 14h in je izbran izdelek na zalogi je povsem možno, da ga prejmete že naslednji dan.

  2. Koliko časa čakam izdelek?

    V kolikor je izdelek na zalogi (to Vas tudi hitro obvestimo) odpošljemo pošiljko v 1-5 delovnih dneh. V kolikor ni na zalogi, ga moramo izdelati. To ponavadi traja 2-7 delovnih dni.

  3. Kako kupim izdelek na spletni trgovini LOMM.si?

    V glavnem meniju greste pod obutev imate različne gumbe (moški natikači, ženski natikači) tam si izberete izdelek  in velikost. Potem kliknete na košarico, izpolnite osebne podatke (ta so strogo varovana), izberete način plačila in izberete gumb potrfdi nakup. Ob končanem nakupu dobit na mail potrdilo in tam preverite, če so vsi podatki točni. V kolikor Vam spletni nakup dela probleme lahko naročite direktno preko telefona (040 169-162)

  4. Kako plačam izdelek?

    Imate več načinov plačila. Po povzetju, po predračuni, preko kreditne kartice in paypal-a. Ko izpolnite osebne podatke izberete še način plačila, ki Vam najbolj ustreza.

  5. Želim si račun na podjetje. Kako to uredim?

    V zaključku nakupa označite, da želite račun na podjetje in izpolnite obvezna polja in Vam bomo naredili račun na vaše podjejte.

  6. Kupujem za darilo in ne vem velikosti. Kaj naj naredim?

    Številke so dokaj običajne in nimamo veliko vračil glede velikosti. V kolikor številka ni pravilna je seveda zamenjava možna. Lahko tudi pokličete na 040 169-162 in hitro Vam bomo svetovali katera številka bo prava. Imate pa tudi možnost darilnih bonov.

  7. Kakšni so stroški pošiljanja?

    Pošiljamo po pošti Slovenije in DPD. Strošek poštnine 4€. V kolikor je znesek nakupa preko 80,00€ je strošek pošiljanja za Vas brezplačen.V primeru, plačila po povzetju se strošek poštnine poveča za 1€

  8. Kako je v primeru, da me ni doma v času ko prispe pošiljka?

    Pošiljka poslana z DPD:
    Če je pošiljka poslana po DPD in ste nam oddali telefonsko številko, Vas bo kurir obvestil o datumu in uri kdaj Vam bo pripeljal pošiljko.

    Pošiljka poslana s Pošto Slovenije:
    V poštni nabiralnik boste prejeli obvestilo, da Vas pošiljka čaka v najbljžji pošti. Tam Vas čaka 14 dni.

 

VRAČILA in REKLAMACIJE

  1. Kako je z vračilom izdelka, ki mi ne ustreza?

    Nakup preko spleta je še vedno neko tveganje ampak vseeno so naše izkušnje, da je zelo malo vračil ali zamenjav. Vseeno imate to opcijo zamenjave ali vračila izdelka. Pošljete jih na naš naslov in notri napišete želje (pa tudi na mail), kaj želite. Torej želim večjo številko, želim si, da bi bili natikači v nartu malo višji (Vam popravimo) ali izdelek mi ni všeč, hočem denar nazaj (številka TRRja)...Izdelek, ki ga vračate mora biti nepoškodovan in ne sme biti rabljen. Ob vračilih ali menjavah je strošek pošiljanja vaš.

  2. Na kater naslov pošljem izdelek?

    Pošljete ga na sedež podjetja:
    LOMM Markovič Anže s.p.
    Zalog 77
    4207 Cerklje

 

SPLOŠNO

  1. Ali obstaja samo spletna trgovina LOMM ali tudi fizična trgovina in kje?

    Poleg spletne trgovine je na voljo tudi fiksna trgovina na sedežu podjetja. Torej Zalog 77, 4207 Ceklje. Ali pa mobilna stojnica v Mercator centrih po Sloveniji. Kje smo kdaj si lahko ogledate  tule.

  2. Pri določenih izdelkih ni košarice ampak samo povpraševanje. Zakaj?

    To so izdelki, ki so izvenserijski in so s kakšnim lastnim logotipom. Zato je težko določiti ceno in pa detajle, ki bodo na natikaču. V takih primerih pošljete povpraševanje ali pa pokličete in Vam bomo odgovorili na vsa vprašanja.

  3. Ali so cene v spletni trgovini enake kot v fiksnih trgovinah?

    Cene v spletni trgovini so povsem enake kot v naših ostalih poslovalnicah. Imate le strošek pošiljanja (pa še to ne ob nakupu nad 80,00€) ampak nimate čakalnih vrst, omejenega delovnega časa in pa stroškov bencina.

  4. Kakšne so velikosti Vaših izdelkov?

    Velikosti so več ali manj klasične. Torej, če doma pregledate obutev različnih znamk bo hitro jasno katera velikost je najbolj pogosta. Lahko pa si tudi izmerite nogo (odpre s tista skica in tabela)

  5. Imam dodatna vprašanja. Kje je kontakt?

    Preko maila anze@lomm.si ali preko telefona 040 169-162 (ob delavnikih).

  6. Kako je z obutvijo po naročilu? Namreč imam visoko nogo.

    Ker sami izdelujemo vse izdelke Vam lahko obutev prilagodimo po Vaših željah. Torej ali imate visoko nogo v nartu ali krajšo nogo in boste rabili višji podplat... Vse to in še kaj Vam lahko uredimo. Pokličite na 040 169-162 in odgovorili Vam bomo na vsa vprašanja.